  • Data: 2009-05-28 22:27:04
    Temat: Re: Katolickie spojrzenie na ekonomie i kryzys
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Mimo tak dobrej roboty publicysty UPR poparcie dla tej partii wynosi 1-2%.
    > Jak sądzisz dlaczego tak mało?

    Bo większość ludzi to nieuleczalni socjaliści. Zauważył to już Karol Marks,
    który uważał, że wystarczy wprowadzić demokrację, aby nastał socjalizm.
    Można dobitniej - większość ludzi ma mózgi wyprane przez lewicowe tuby
    propagandowe.

    > Na jakiej więc podstawie SM może "fachowo" ocenić politykę gospodarczą
    > L.Balcerowicza?

    No przecież Ci już napisałem PO OWOCACH !!! LB jako minister finansów
    zajmował się podnoszeniem podatków i krępowaniem swobód gospodarczych.

    ---
    > Czy to zwolennicy szkoły austriackiej przeprowadzili reformy systemowe w
    Polsce
    > ?

    Gdyby zwolennicy szkoły austriackiej przeprowadzili reformy na początku
    lat 90-tych, a nie nieudacznicy w rodzaju LB, to dziś mielibyśmy prosty
    i sprawiedliwy system podatkowy oraz ogromną wolność ekonomiczną.

    ---
    > Gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem :-)
    > A w jaki sposób można to zweryfikować, że statystyczny Polak byłby
    bogatszy?

    .. no tutaj to już sobie chyba jaja robisz ?????
    BO TAKIE SĄ PRAWA EKONOMII. Ekonomiści austriaccy ( a także chicagowscy )
    już dawno wykazali, że kapitalizm jest o wiele efektywniejszy od socjalizmu.

    pozdr.
    sys29