    From: TT <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
    Date: Wed, 08 Jul 2009 13:26:04 +0200

    Virck napisał(a):
> [...]
    > Najbardziej szczekaja wyborcy PiS....To oni na sile chca wmowic tym z PO, ze
    > wyszli na glupkow, na oszukanych. A tymczasem przy ostatnich wyborach
    > wyborcy PO pokazali wiosce z PiS wielkie FUCK YOU....Zauwazylem, ze
    > najbardziej narzekaja wlasnie ci co na PO nie glosowali.Im jest coraz
    > gorzej....To oni czuja sie oszukami przez partie na ktora nie
    > glosowali?..Oni sie po prostu w ten sposob chca odstresowac....To ich takie
    > zyczenie, ze im gorzej tym lepiej, bo nie mieliscie racji a tylko my ja
    > mielismy...To jest typowa Polska mentalnosc....

    Zupelnie odwrotnie...Zobacz, ze wyborcy PiS nie ujadaja i nie skomla.
    Najbardziej szczekaja wyborcy PO....To oni na sile chca wmowic tym z
    PiS, ze wyszli na glupkow, na oszukanych. A tymczasem przy ostatnich
    wyborach wyborcy PiS pokazali wiosce z PO wielkie FUCK
    YOU....Zauwazylem, ze
    najbardziej narzekaja wlasnie ci co na PiS nie glosowali.Im jest coraz