    From: "flower" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
    Date: Wed, 8 Jul 2009 13:50:46 +0200

    Użytkownik "Virck" <v...@v...com> napisał w wiadomości
    news:008b9c75$0$9713$c3e8da3@news.astraweb.com...

    > Najbardziej szczekaja wyborcy PiS....To oni na sile chca wmowic tym z PO,
    ze
    > wyszli na glupkow, na oszukanych. A tymczasem (...)

    ...A tymczasem podatki zostały obniżone, abonament zniesiony, fotoradary
    zlikwidowane a drogi poprawione skutkiem czego nie giną już na drogach
    ludzie tak jak za PiS, mamy drugą Irlandię, mamy cud, nic nie podrożało...
    Co pominąłem? Może że prostestów żadnych już nie ma, jak za PiS? No, i
    oczywiście zapanowała wreszcie sprawiedliwość - nie ciąga się przez dwa lata
    poprzednich ministrów nie mogąc znaleźć ani jednego zarzutu.
    Tak, masz rację, na głupków wychodzą ci, którzy teraz gardłują że to kryzys
    jest winny, ale kiedy Donek Kaczora w debacie zglebił bo obiecał cud (nie
    dodał "No, chyba że będzie kryzys") i wytknął mu ceny jabłek, to nie byli
    tacy ęteligętni jak teraz żeby zauważyć, że to była wina przymrozków.
    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII