  • Data: 2016-07-13 22:58:18
    Temat: Re: Kiedy najlepiej nadplacic kredyt hipoteczny?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-13 o 22:53, Marcin pisze:

    > Jak kogos stac max na rate 1500 PLN/m-c i bierze kredyt z rata 1200
    > PLN/m-c na ponad 20 lat to raczej sie prosi o klopty. Zakladam, ze kogos
    > stac obecnie na rate max 3000 PLN/m-c to bierze kredyt by rata nie
    > przekraczala 1500 PLN/m-c wiec wtedy w razie gdy nie wystapia
    > nieprzewidziane klopoty mozna realnie splacic wczesniej.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    Nie ma takich osób. Zwykle jak mnie stać na 1500 zł, to chcę z ratą
    1600, bo jakoś te 100 zł uda się zorganizować.

    A przyszłość? Kredytobiorcy o tym NIE myślą. Liczy się tu i teraz!

    Dlatego tak mało popularne są kredyty ze stałą stopą procentową. Lekcji
    "frankowiczów" nikt nie odrobił.

    --
    pozdrawiam
    RobertS