    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: Kiedy najlepiej nadplacic kredyt hipoteczny?
    Date: Thu, 14 Jul 2016 12:15:01 +0200

    On 2016-07-13, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > są, można mieć stałe oprocentowanie do 10 lat, ale jeżeli oprocentowanie
    > kredytu ze zmienną stopą to ok. 3,5% to te ze stałą mają ok. 5,5%
    >
    > i nikt ich nie chce, chociaż ustawiasz zlecenie stałe i nie musisz się
    > martwić zmianami wiboru do 10 lat

    A ja mam wrażenie, że jak stopy były na wyższym poziomie, to "defaultem"
    były kredyty ze sztywnym oprocentowaniem. Teraz jak są na niższym, to
    banki same preferują (ergo pchają akcję marketingową) te ze zmiennym.
    No i "akcja z frankowiczami" dotyczy jednak kredytów >10 lat, a takich
    ze sztywnym to chyba nie ma. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com