eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówkąRe: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.g
    azeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
    Date: Tue, 30 Mar 2004 16:11:50 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <c4bv6o$9bm$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c4bu11$eqt$1@news.onet.pl> <c4buja$pf5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1080655897 9590 80.55.241.182 (30 Mar 2004 14:11:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Mar 2004 14:11:37 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <c4buja$pf5$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.6) Gecko/20040113
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:292524
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Glenn napisał:

    >>W imieniu CKC Pekao wątpliwości wyjaśnił rzecznik prasowy Pekao SA - Pan
    >>Robert Moreń.
    >
    > No i co z tego, że sobie pogadał ? Przecież żaden sklep się nie podłozy
    > wydając kwit z pozycją "prowizja za płatnośc kartą". Jedyne co można zrobić
    > to zażądać faktury Vat i następnie zapłacić kartą ;-)

    Mozna powiedziec: OK, zaplace wiecej, ale prosze o stosowna informacje
    na kwitku. ;-)))

    Swoja droga gosciu w artykule glupio nie powiedzial:

    Warto więc pamiętać o prawach posiadaczy kart, które powinniśmy
    egzekwować na miarę naszych możliwości. Banki i organizacje płatnicze
    starają się popularyzować transakcje bezgotówkowe. Coraz więcej punktów
    handlowych wyposażonych jest w terminale POS, coraz częściej korzystamy
    z kart kredytowych. Nie pozwalajmy jednak na naciąganie nas na niezgodne
    z prawem prowizje. Nieuczciwego sprzedawcę wyeliminuje konkurencja.

    No wlasnie. Lepiej zaplacic wiecej u konkurencji, niz dac sie naciagac
    balwanom. Nawet jesli dolozymy do tego wiecej niz wynosi prowizja. Jako
    klienci mamy swoje prawa i chamow sprzedawcow trzeba zaczac wychowywac.
    Jak obsluga w sklepie jest chamowata lub za dlugo czekam w knajpie na
    jedzenie, to wychodze.

    Jak kiedys poszedlem do sklepu komputerowego (cos chyba doliczanie
    prowizji to plaga w tego typu sklepach), po jakies duperele, to mi
    zaspiewali 3% doplaty. Popukalem sie w czolo i skierowalem do wyjscia.
    Zanim wyszedlem zaproponowali sprzedaz za normalna cene. W koncu
    kupilem, chociaz powinni za kare dac mi jakis upuscik. ;-)))

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1