eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką › Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
  • Data: 2004-03-31 12:38:53
    Temat: Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > komputerze to powiedzmy 150 - 200 zł to w sumie nie ma się czemu tak
    bardzo
    > dziwić

    To nie chodzi o dziwienie się. Jak się komuś terminal nie opłaca, to niech z
    niego zrezygnuje. Wtedy "ja jako klient" ;-))) sobie skalkuluję, czy opłaca
    mi się zapłacić gotówką w tym sklepie, czy też pójść tam, gdzie akceptują
    karty. Natomiast jak już ktoś akceptuje karty, to "ja jako klient" mam w
    głębokim poważaniu, czy sklepikarzowi opłaca się sprzedać pamięć na kartę, a
    twardziela już nie. To jest jego kalkulacja.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn