eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówkąRe: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
  • Data: 2004-03-31 12:32:11
    Temat: Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
    Od: "Paweł" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak kiedys poszedlem do sklepu komputerowego (cos chyba doliczanie
    > prowizji to plaga w tego typu sklepach), po jakies duperele, to mi
    > zaspiewali 3% doplaty

    to pewnie dlatego że sklepy komputerowe działają w oparciu o marże
    kilkuprocentowe - na większości drogich podzespołów (pamięci, płyty główne,
    procesory) zarabiają po 5 - 8 %

    troche więcej zarabiają na drobiazgach, akcesoriach

    dlatego jeśli prowizja za płatność kartą przy zakupie np całego komputera
    wyjdzie w granicach kilkudziesięciu złotych - a zysk sklepu na tym
    komputerze to powiedzmy 150 - 200 zł to w sumie nie ma się czemu tak bardzo
    dziwić