eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówkąRe: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
  • Data: 2004-03-31 21:35:44
    Temat: Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
    Od: "Paweł" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > To nie chodzi o dziwienie się. Jak się komuś terminal nie opłaca, to niech
    z
    > niego zrezygnuje. Wtedy "ja jako klient" ;-))) sobie skalkuluję, czy
    opłaca
    > mi się zapłacić gotówką w tym sklepie, czy też pójść tam, gdzie akceptują
    > karty. Natomiast jak już ktoś akceptuje karty, to "ja jako klient" mam w
    > głębokim poważaniu, czy sklepikarzowi opłaca się sprzedać pamięć na kartę,
    a
    > twardziela już nie. To jest jego kalkulacja.

    i dlatego każdy mądry sklep do którego przyjdzie taki klient jak Ty - na
    następny dzień zrobi regulamin i wywieszkę w której poinformuje że ceny
    podane w sklepie są cenami gotówkowymi i zawierają w sobie 3% towy rabat,
    który nie należy się przy płaceniu kartą

    wtedy jak rozumiem będziesz zadowolony - pomimo tego, że tak naprawdę to
    jest "ten sam system" i różnica jest tylko w sposobie prezentacji

    i tak w ostatecznym rozrachunku klient musi zapłacić - tego typu problemy
    będą istnieć dopóki wszyscy nie zaczną płacić kartami - w momencie gdy
    wszyscy lub większośc będzie płacić kartami - poprostu wszelkie ceny będą
    powiększone o marże banków i wtedy będzie pełnia szczęścia - oczywiście dla
    banków i dla firm (które będą miały łatwiejszy i bezpieczniejszy obrót
    pieniężny), dla klientów radość taka sobie bo oni za to wszystko zapłacą


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1