  • Data: 2011-04-23 19:36:02
    Temat: Re: Kolejna modernizacja w mBanku
    Od: Simple Man <c...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-22 12:20, Pr0NET pisze:
    > Już powoli od nich uciekam, tylko KK zostawiam z uwagi na mtranfer.
    > Wybitnie przestali dbać o klientów.

    I pewnie wrócisz, bo mniemanie o kiepskości mBanku mija dosyć szybko.
    Wystarczy trochę obcowania z konkurencją (w zasadzie dowolną) i nagle
    okazuje się, że obsługa jest jeszcze gorsza, wszystko wymaga wizyty w
    oddziale (który czynny jest tak, że trzeba nie iść do pracy), do tego
    dostęp przez internet jest tragiczny i lata świetlne za mBankiem, a w
    produktach ciągle czegoś nie ma (co wydawało się standardem u czymś
    oczywistym, a tu nagle niespodzianka).

    Ja przetestowałem już w zasadzie prawie wszystkie banki (poza grupą
    GETIN i nielicznym dosyć dziwnymi) i w zasadzie nic wygodniejszego i
    lepszego niż mBank nie znalazłem.