eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKolejny smutny rekord - INTELIGORe: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Human Being <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Date: Fri, 26 Nov 2004 15:45:22 +0100
    Organization: Stowarzyszenie Nałogowych Czytaczy Grup Dyskusyjnych
    Lines: 26
    Message-ID: <co7fg8$6fs$1@inews.gazeta.pl>
    References: <co6ovr$kvv$1@inews.gazeta.pl> <co6uhj$gr4$1@inews.gazeta.pl>
    <co6vpp$ml4$1@inews.gazeta.pl> <co73oo$ahl$1@inews.gazeta.pl>
    <co7d15$ooq$1@inews.gazeta.pl> <co7dud$rj9$3@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: p...@M...onet.pl
    NNTP-Posting-Host: zp242.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1101480264 6652 80.53.147.242 (26 Nov 2004 14:44:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Nov 2004 14:44:24 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: grafx
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.7+ (Windows/20040821)
    In-Reply-To: <co7dud$rj9$3@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:326635
    [ ukryj nagłówki ]

    SID wrote:

    >
    > Masz rację, tylko że ja zużywam 20 kod po 1h od otrzymania karty i
    > czekam na kolejną 2 tygodnie.
    > I rezerwacja telefoniczna nie ma w tym momencie sensu ponieważ opóźnia
    > jedynie automatyczny proces generowania kart.

    Ależ to oznacza, że ten bank nie jest dla Ciebie. I nie chodzi tu o
    Twoją osobę, tylko formę prowadzonej przez Ciebie działalności.
    Trudno wymagać aby bank dostosowywał procedury do pojedynczego
    użytkownika. Ciekawe czy znajdzie się ktoś podobny do Ciebie? Po
    prostu Twój sposób korzystania z konta jest na tyle niestandardowy, że
    bank nie przewidział go podczas tworzenia swojego systemu i nie możesz
    tu psioczyć na bank, tylko zastanów się gdzie przenieść konto abyś był
    zadowolony.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1