  • Data: 2004-11-26 16:49:25
    Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Human Being" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:co7fg8$6fs$1@inews.gazeta.pl...
    SID wrote:

    > Ależ to oznacza, że ten bank nie jest dla Ciebie. I nie chodzi tu o
    > Twoją osobę, tylko formę prowadzonej przez Ciebie działalności.

    Obawiam się, ze dla osoby tak oszalamiajaco skapej nie ma zadnego dobrego
    banku...;-)
    Kolega SID zaklada sobie subkonta swoich klientow (za darmo przez internet)
    i potrzebuje kodow z karty by ustanowic platnosc z takiego subkonta na
    jakies swoje konto glowne. W koncu jakos potrzeba te wplaty klientow
    odebrac.
    Nawet deklarowal chec poniesienia jakowychs dodatkowych kosztow, w celu
    szybkiego wejscia w posiadanie tej/tych karty/kart, ale ja nie wierze w
    szczerosc takich deklaracji u czlowieka, ktory nie moze sie zdecydowac na
    poniesienie kosztu 0,99zl JEDNORAZOWO NA KLIENTA za zdefiniowanie tej
    platnosci przez telefon. Dodam dla ulatwienia ze telefon na 0-800 121 121
    jest bezplatny....
    Gdyby NAPRAWDE zalezalo mu na czasie to juz dawno by zadzwonil i ustanowil
    te platnosci. Przeciez po ich ustanowieniu potrzeba duzej ilosci kodow
    jednorazowych znika i nie ma problemu.

    A wy mu proponujecie inny bank, ktory pewnie za samo prowadzenie takiego
    subkonta bedzie bral miesiecznie wiecej niz 0,99zl w Inteligo jednorazowej
    oplaty.
    ;-)))

    --
    Pozdrowienia