eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKolejny smutny rekord - INTELIGORe: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
  • Data: 2004-11-26 14:45:22
    Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    SID wrote:

    >
    > Masz rację, tylko że ja zużywam 20 kod po 1h od otrzymania karty i
    > czekam na kolejną 2 tygodnie.
    > I rezerwacja telefoniczna nie ma w tym momencie sensu ponieważ opóźnia
    > jedynie automatyczny proces generowania kart.

    Ależ to oznacza, że ten bank nie jest dla Ciebie. I nie chodzi tu o
    Twoją osobę, tylko formę prowadzonej przez Ciebie działalności.
    Trudno wymagać aby bank dostosowywał procedury do pojedynczego
    użytkownika. Ciekawe czy znajdzie się ktoś podobny do Ciebie? Po
    prostu Twój sposób korzystania z konta jest na tyle niestandardowy, że
    bank nie przewidział go podczas tworzenia swojego systemu i nie możesz
    tu psioczyć na bank, tylko zastanów się gdzie przenieść konto abyś był
    zadowolony.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1