eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKolejny smutny rekord - INTELIGORe: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Date: Fri, 26 Nov 2004 17:49:25 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 37
    Message-ID: <co7mqg$8r1$1@inews.gazeta.pl>
    References: <co6ovr$kvv$1@inews.gazeta.pl> <co6uhj$gr4$1@inews.gazeta.pl>
    <co6vpp$ml4$1@inews.gazeta.pl> <co73oo$ahl$1@inews.gazeta.pl>
    <co7d15$ooq$1@inews.gazeta.pl> <co7dud$rj9$3@inews.gazeta.pl>
    <co7fg8$6fs$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: alfa.pai.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1101487760 9057 212.191.172.6 (26 Nov 2004 16:49:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Nov 2004 16:49:20 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: slavekk
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:326655
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Human Being" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:co7fg8$6fs$1@inews.gazeta.pl...
    SID wrote:

    > > Masz rację, tylko że ja zużywam 20 kod po 1h od otrzymania karty i
    > > czekam na kolejną 2 tygodnie.

    > Ależ to oznacza, że ten bank nie jest dla Ciebie. I nie chodzi tu o
    > Twoją osobę, tylko formę prowadzonej przez Ciebie działalności.

    Obawiam się, ze dla osoby tak oszalamiajaco skapej nie ma zadnego dobrego
    banku...;-)
    Kolega SID zaklada sobie subkonta swoich klientow (za darmo przez internet)
    i potrzebuje kodow z karty by ustanowic platnosc z takiego subkonta na
    jakies swoje konto glowne. W koncu jakos potrzeba te wplaty klientow
    odebrac.
    Nawet deklarowal chec poniesienia jakowychs dodatkowych kosztow, w celu
    szybkiego wejscia w posiadanie tej/tych karty/kart, ale ja nie wierze w
    szczerosc takich deklaracji u czlowieka, ktory nie moze sie zdecydowac na
    poniesienie kosztu 0,99zl JEDNORAZOWO NA KLIENTA za zdefiniowanie tej
    platnosci przez telefon. Dodam dla ulatwienia ze telefon na 0-800 121 121
    jest bezplatny....
    Gdyby NAPRAWDE zalezalo mu na czasie to juz dawno by zadzwonil i ustanowil
    te platnosci. Przeciez po ich ustanowieniu potrzeba duzej ilosci kodow
    jednorazowych znika i nie ma problemu.

    A wy mu proponujecie inny bank, ktory pewnie za samo prowadzenie takiego
    subkonta bedzie bral miesiecznie wiecej niz 0,99zl w Inteligo jednorazowej
    oplaty.
    ;-)))

    --
    Pozdrowienia
    --
    Slawek Kos ---> s...@p...com


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1