    From: "krab" <_...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Komornik a mieszkanie na kredyt (spłacany)
    Date: Tue, 6 Jan 2004 22:13:07 +0100

    Użytkownik "kredytobiorca" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości
    > Dalej nie rozumiem Kolegi - mój post był w całkiem innym tonie.

    :-)
    zaznaczylem wszakze - ze jestem zlosliwy !
    i powiem Ci jedno - czy innym jest przeliczyc sie w dg (serio znam ja az za
    dobrze pod katem ryzyka) a zupelnie czym innym jest - plodzenie dzieci tylko
    po to by cie ktos z domu nie wywalil
    wlasnie ten pomysl - rodzenia - dla obrony - koszmarnie mi sie nie podoba i
    rodzi we mnie prawie wscieklosc, bo to jest dzialanie bez wyobrazni -
    plodzenie zycia - dla jakich wartosci ? jak przedmiot ?
    a gdzie jest mysl o potrzebach tego "przedmiotu" ?
    jakis miesiac temu byl tu mail od kogos - kto (mimo niezlych zarobkow) w
    sumie oddawal calosc bankowi za zle zaciagniety kredyt, ta rowniez bylo
    dziecko (choc na szczescie nie poczete po to by cos bronic) ale kwota jaka
    facetowi zostawala byla na granicy egzystencji, mysle, ze bezdomny z
    dziennika tv - ma lepsze zycie niz to ktore pozostaje takiemu mlodemu
    czlowiekowi w takiej rodzinie
    tego w sumie nie da sie napisac -
    jesli bedziesz w krakowie - lub jestes z krakowa - zapraszam na piwo - i
    chetnie pogadam - pokloce sie - itp :-)) zapewniam ze wieczor bedzie ciekawy