  • Data: 2004-01-08 00:59:50
    Temat: Re: Komornik a mieszkanie na kredyt (spłacany)
    Od: Sebol <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Waszczynski wrote:

    > Hm, post wcześniej napisałem Ci jaka jest sytuacja _prawna_ i podałem
    > podstawę. Nie rozumiem zatem czego można było nie wiedzieć i co to ma
    > wspólnego z czyjąkolwiek wiedzą, bądź niewiedzą. KPC, to nie jest czarna
    > magia, tylko tekst dla ludzi - w tym wypadku przepis jest oczywisty.
    > Wystarczyło tylko trochę inicjatywy i woli przeczytania.
    >
    > Życie nie ma tu nic do rzeczy, bo do jego korygowania zgodnie z prawem,
    > służą stosowne środki zaskarżenia.
    > A jak nie rozumiesz o co chodzi, to wynajmnij adwokata/radcę prawnego i zdaj
    > się na jego usługi.

    masz racje ........... choc nie do konca. Mozna wnioskowac do komornika
    o umorzenie/obnizenie kosztow egzekucyjnych. Po odmowie wniesc skarge do
    sadu cywilnego. Najlepiej powolywac sie ze koszty sa znacznie
    przesacowane oraz (najwazniejsze) - w sposob znaczacy (ok 15%)
    zmniejszaja mase do podzialu dla wierzycieli. Sad moze to uzglednic i
    poza tym wierzyciele sami moga zauwazyc ze sami traca te 15% i poprzec
    cie (wszak te 15% im ucieka). Warto zauwazyc ze takie odwrocenie kota
    ogonem moze niezle sklocic wierzycieli z komornikiem :D

    --
    l...@s...pl