    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto OFE - prośba o informację
    Date: Tue, 28 Jul 2009 20:27:14 +0200

    "maruda" news:h4n86k$6a2$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Czy Ty się dobrze czujesz?

    Po dokładnym przeczytaniu twojego postu doszedłem do wniosku, że inni czują
    się nie najlepiej :)

    > Już jeden czerwony pajac (no - nie z Wiejskiej, a ze Świętokrzyskiej,
    > choć też burak) zagarnął wszystkim 19% i nikt palcem nie kiwnął.

    Jest różnica jak ktoś zabiera Ci 19% od wypracowanego zysku, o którym ty sam
    decydujesz w stosunku do grabierzy której dokonuje banda cwaniaczków -
    cwaniaczków, którzy kasują Ci % od każdej twojej wpłaty, nie gwarantują
    zysku (a nawet jeżeli jest to mizerny, prawie żaden) i najogólniej dymają
    cię na każdym kroku.

    > Czy Ty naprawdę sądzisz, że tych sq..ów cokolwiek powstrzyma przed
    > zagrabieniem Twoich i moich pieniędzy?

    Tak, ale widzę, że chyba nie warto Ci to tłumaczyć bo i tak masz własne
    (IMHO błędne teorie na ten temat - dodam tylko jedno: patrz historia)

    > Obudź się! Żyjesz w systemie niewolniczym!

    Zawsze żyłem - jest on na całym świecie, przybiera słabsza bądź mocniejsze
    formy, ale on był, jest i będzie. Mam jednak jeszcze odrobinę wolności,
    która pozwala mi zabezpieczyć swój własny tyłek na starość. W
    przeciwieństwie do większości nie wierzę w pomoc państwa - tego polskiego.
    Chcesz na kogoś liczyć - licz na siebie. I tą zasadę stosuję w życiu -
    szczególnie jeżeli chodzi o pieniądze.

    > Dostaniesz tyle, abyś nie zdechł, bo może jeszcze Twoje organy się na
    > coś przydadzą (nie mówię o "tym" organie).

    Ja nie oczekuję emerytury od państwa (polskiego państwa) - Zabezpieczenie
    mojej finansowej przyszłości (życia - nie egzystencji na ludzkim poziomie)
    leży tylko i wyłącznie w moich rękach. Mam to szczęście, że mogę to robić.
    Inni niestety (szczególnie w PL) nie mogą bądź (o zgrozo!) nie chcą gdyż
    ślepo wierzą w ZUS i OFE, która na emeryturze zapewni im wakacje pod palmami
    z cycatą blondynką na kolanach...