  • Data: 2003-07-02 06:49:50
    Temat: Re: Konto Online w banku niemieckim
    Od: "Marek M" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zeby zalozyc sobie konto w Niemczech musisz miec miec zameldowanie, moze byc
    czasowe, ale z tego co wiem musi byc.
    Ja mam konto internetowe w Szparkasie, i jestem zadowolony. Jako student nie
    place zadnych oplat za prowadzenie.
    Jezeli chodzi o przelew do Polski, to koszt jest minimum (14, euro) choc nie
    jestem pewien, napewno jednak sporo.