    From: "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto Prestiż24
    Date: Wed, 13 Jun 2007 09:23:20 +0200

    Witam.

    > No napisałem PZ tak ogólnie, mając na uwadze również zlecenia stałe i
    > wszystkie inne temu podobne usługi w bankach,a dlatego, że nie używam i
    > zwyczajnie się nie znam to widzę, że zbyt uogólniłem. Aktualnie rachunki
    > płacę z KK Citi więc siadam na początku miesiąca i trzaskam jak leci
    > po kolei nie patrząc na daty, bo kasa banku a nie moja idzie ;)

    A ja nic nie trzaskam. Parę lat temu załatwiłem wszystko raz na zawsze.
    Wystarczy, że na rachunku jest kasa. A w ostatnim możliwym dniu, bank
    reguluje wszystkie płatności. Nic nie muszę klepać, ani zastanawiać się
    kiedy przyjdzie rachunek, czy przyjdzie...

    > Tak na szybko z www wygrzebałem "Skorzystaj z opcji zleceń stałych
    > bądź z polecenia zapłaty." czyli wychodzi, że w BZWBK masz i to i to -
    > no to decyduj już sam.

    Zlecenia stałe = zleceniom stałym.
    W PekaoSA (podejrzewam) następuje wciąż ręczne przeklepywanie w momencie gdy
    przychodzą do nich listy tysięcy zapłat od dostawców za gaz, smieci, wodę i
    kanalizę, energię, itd... Ja nigdy nie wiem czy rachunek za gaz przyjdzie w
    tym miesiącu czy w przyszłym, a może za dwa miesiące. O to, że jak przyjdzie
    konieczność zapłaty w określonym dniu, to martwi się bank... Ja w tym czasie
    mogę swobodnie być poza domem, a w najgorszym razie, gdybym spodziewał sie
    braku pieniążków na koncie, to mogę je "doładować" z mbanku, bądź też w inny
    sposób.
    Dla mnie czysta wygoda, która jednak sporo kosztuje. Prestiż24 jest jeszcze
    droższy, dlatego zapytałem czy komuś udało się wynegocjować niżsżą cenę za
    to konto. Gdyby tak było, to bym się zastanawiał nad przenosinami PekaoSA ->
    BZWBK...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret