  • Data: 2003-04-25 16:09:09
    Temat: Re: Konto dla dziecka
    Od: "Mietek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > I po prostu cie nie wierze, ze te wymagania, ktore przedstawiles to byly
    > spisane przez ciebie wymagania twojego 13-letniego (czy mlodszego)
    dziecka.
    > IMHO to jak z kolejka elektryczna - ty wiesz lepiej czym bedziesz sie
    dobrze
    > bawil...;-)
    nie musisz wierzyć, ja w końcu też nie zamierzam udowadniać, że nie jestem
    wielbłądem....
    a tak BTW czy wiesz skąd się bierze cytowany wiek 13 lat? bo ze sposobu
    cytowania wynika, że raczej nie:-)

    > Jezeli zas mowa jest o kwotach kilkadziesiat do gora klkuset zlotych to po
    > co ci oprocentowanie?
    Mi nie ale dziecku tak. Co ciekawe właśnie oprocentowaniem dziecko
    najbardziej się interesuje bo dla niego to coś nowego. Sam fakt, że np.
    przybędzie 2zł ma większe znaczenie niż to, że w praktyce niewele za owe 2zł
    można kupić.

    > Bo konto w banku to nie zabawka dziecinna. Za kaprysy sie placi.
    > Konta sie nie "dostaje za zaslugi" tylko je zaklada na koszt wlasny lub
    > banku o ile bank bedzie w tym mial jakis interes.
    To nie wiesz, że dzieci rosną i nie wszystkie bawią się klockami lego?
    A jak bank nie ma interesu aby w nim zakładać konta to niech sieje
    pietruszkę:-)

    > bankmatow krajowych i zagranicznych (bez prowzji w bankomatach ING...
    > Podglad przez internet mozliwy tylko gdy bedziesz mial inne konto w
    ING....
    > Najmniejszy banknot w bankomatch ING....
    Masz jakiś kompleks ING, czy też tam pracujesz a na grupie uprawiasz
    kryptoreklamę?

    > Nie, ale sie troche rozgladam wokolo...
    I to jest kwintesencja całej twojej wypowiedzi:-( najlepiej znają się na
    danej rzeczy ci którzy mają z nią najmniej do czynienia. Ot taki
    Konsultant-Amator:-)

    Szczerze mówiąc to zawiedzony jestem brakiem merytorycznych wypowiedzi (poza
    Marcinem M), a może to NTG?
    Mietek