    From: "Marcin" <k...@k...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto glowne - jakie najlepsze ?
    Date: Tue, 17 Jul 2007 19:31:41 +0200

    Witam

    news:f7g8hj$qqj$1@news.onet.pl...
    > Posiadam od kilku lat konto w Multibanku.

    Tez mialem. Zrezygnowalem, nie zaluje. Fundudze w SFI mB,
    KK w Citi a konto w Lukasie.

    > Ktos doradzi ? Ktorych kont uzywacie jako glownych rachunkow ?

    Chyba nikt w watku nie wspomnial o Lukasie. Lukas E-konto
    za darmo, przelewy za darmo, oddzial. Wady to albo trzeba
    definiowac odbiorcow przelewow w oddziale/na infolini, albo
    zaplacic za token 30 PLN/rok. Ewnetualnie E-konto Pro
    jezeli utrzymasz srednie saldo powyzej 5000 PLN/m-c
    i wplywy 2000 PLN/m-c to prowadzenie za darmo, w tym
    token.
    Wada Lukasa (przynajmniej dla mnie) jest to, ze majac token
    musisz go uzywac nawet do logowania.

    Pozdrawiam,
    Marcin