    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto glowne - jakie najlepsze ?
    Date: Wed, 18 Jul 2007 18:10:15 +0200

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > ale wysłuchałem. Teraz jest jakaś promocja: kk za free, kredyt bez
    > prowizji i 9,9% i konto. Jeżeli obrót jest 8k na m-c to konto koszuje
    > 2,99 jeżeli nie to 6,99 czyli deko taniej niż w Multi. Kartę u nich
    > masz, więc bank mniej więcej znasz, dlatego sam oceń czy w ogóle
    > sprawa warta zachodu. Nie wiem jak sprawa papierologii, ale coś Pan
    > mówił o przenoszeniu z innego banku. Z różnic to wyłapałem dostęp
    > do konta przez komórkę, oczywiście www i partyline też jest. Acha to
    > konto samobilansujące się i jest też możliwość auto spłaty kk.

    No coz z KK Raiffeisena jestem zadowolony (i z obslugi telefonicznej
    rowniez) aczkolwiek nie mialem poki co zadnych problemow, czy tez
    zadnych niestandardowych sytuacji. Obraz tego banku mam wiec dosyc
    niepelny :)

    > Acha i jeszcze sprawdź ofertę Polbanku - wczoraj jakieś info poszło
    > odnośnie konta samooszczędzającego i z tego co rzuciłem okiem na
    > stronie to wygląda to bardzo ciekawie.
    > Taką sobie antycypuję, że Polbank kasuje emax+ a multifund SFI,
    > więc do czego ten mBank zostaje? Dobra sieci bankomatów i?
    > zakup OC? mPrzelew? Trochę to marnie może wyglądać a za rok a za dwa to
    > już całkiem.

    Jakos nie mam zaufania do Polbanku. Aczkolwiek mam jeden zaraz obok
    pracy, wiec nic nie stoi na przeszkodzie abym sie tam wybral. Jak u nich
    jest z podgladalem online, obsluga itp. ?

    > Z tego co powiedział mi kolega, który tam ma konto już jakiś czas to
    > zmieniło się dużo i na lepsze, ale on nie ma za bardzo do czynienia z
    > innymi bankami więc ocena mocno subiektywna.

    Ja mam ich juz dosyc chyba na cale zycie. Takie dobre wrazenie zostawili :)

    > Z tego co pamiętam Citi ma kolokację serwerów bodajże w Singapurze,
    > więc jeżeli smsy też idą z tego kraju to nie ma się co dziwić, że
    > mBank/Multi mam w moment ;)

    Przesylki (listy) ida do Polski niejednokrotnie szybciej z Australi czy
    z Azji niz z innego miasta w PL :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos