  • Data: 2008-11-04 07:02:22
    Temat: Re: Konto oszczędnościowe Inteligo - bandyckie prowizje
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message
    news:genrol$76j$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Najbardziej mnie z tego ciekawi dlaczego akurat miesięcznej. I czy uważasz
    > w jakiśsposób za oczywiste lub choćby wysoce prawdopodobne, że dla innych
    > też są one takim odpowiednikiem.

    Dlatego, ze w zaleznosci od konstrukcji produktu moga byc przyjete rozne
    rozwiazania od takiego, ze wyplata (bezplatna) moze byc jedna w danym
    miesiacu kalendarzowym do takiego, ze od pierwszej wyplaty do kolejnej musi
    uplynac miesiac. Biore pod uwage najgorsze dla klienta rozwiazanie.

    Mysle, ze dla innych nie sa odpowiednikiem lokaty i wydaje sie kupe kasy na
    marketing aby nie byly tak postrzegane. Skoro nazywa sie to konto to
    przeciez nie moze byc lokata ;).

    MK