  • Data: 2010-01-05 22:54:39
    Temat: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Bez zartow. Wazne jest ile dla danej funkcjonalnosci trzeba zaplacic
    > np. rocznie tu i tu. Te 100 funtow to po prostu test, czy czlowiek
    > w ogole potrzebuje konta.

    Dla mnie wymóg 1 transakcji kartą miesięcznie(żeby ta była bezpłatna)
    jest tak samo dobrym testem na to, czy ktoś potrzebuje konta z kartą (bo
    te 100 funtów było potrzebne do wydania karty). Nie jest?

    > Szczerze mowiac jestem za likwidacja obowiazku meldowania zmiany swojego
    > miejsca pobytu jakiemus urzednikowi panstwowemu.

    Ja również. Ale dowód osobisty to bardzo przydatny dokument jak widać.

    > Niesmak to ja mam wtedy, gdy bank nie chce sie wywiazac ze swoich
    > obowiazkow, np. z umowy ze mna. Ale de gustibus non est disputandum.

    A u mnie pojawia się wtedy, jak ktoś chce żebym udowadniał że nie jestem
    wielbłądem lub... no nie wiem? Żulem? [z całym szacunkiem dla tej grupy
    ludzi!] Za kogo taki bank ma klienta, skoro da mu karte pod warunkiem,
    że ten ktoś udowodni, że ma... 100 funtów? Jak to wylgąda?

    --
    Michał