  • Data: 2010-01-06 14:02:40
    Temat: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal_Ko <m...@n...org> writes:

    > Dla mnie wymóg 1 transakcji kartą miesięcznie(żeby ta była bezpłatna)
    > jest tak samo dobrym testem na to, czy ktoś potrzebuje konta z kartą
    > (bo te 100 funtów było potrzebne do wydania karty). Nie jest?

    Jasne, to jeden diabel. IOW L100 nie jest "obiektywnie dużo dużo
    droższym a i nieporównywalnie bardziej upierdliwym" problemem :-)

    > Ja również. Ale dowód osobisty to bardzo przydatny dokument jak widać.

    Ale tu nie chodzi o sam dowod osobisty, a o meldunek.
    Przeciez Anglicy tez maja paszporty i inne takie.

    > A u mnie pojawia się wtedy, jak ktoś chce żebym udowadniał że nie
    > jestem wielbłądem lub... no nie wiem? Żulem? [z całym szacunkiem dla
    > tej grupy ludzi!] Za kogo taki bank ma klienta, skoro da mu karte pod
    > warunkiem, że ten ktoś udowodni, że ma... 100 funtów? Jak to wylgąda?

    Bank nie zna przyszlego klienta, wiec automatycznie nie moze niczego
    o nim zakladac.
    --
    Krzysztof Halasa