    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Date: Fri, 08 Jan 2010 18:57:27 +0100

    "pmlb" <p...@d...com> writes:

    > Orany
    > Napisalem ci, ze informacje podala BBC wiec do nich napisz dlaczego
    > taka informcje podali.

    A co mnie to obchodzi czy i dlaczego tak powiedzieli. Faktem, ktory
    udowodnilem, je to, ze ta informacja nie ma nic wspolnego
    z rzeczywistoscia.

    > Nie wiem ile masz lat, ale chyba za malo by pamietac.

    A ile lat mam Twoim zdaniem?
    Moglbym miec sporo mniej i tez by wystarczylo bym pamietal.

    > tylko ja caly czas pytam
    > dlaczego wiec jest w Polsce tak do dupy?

    Bo wiesz, to zalezy o kogo chodzi.
    Niektorzy "maja do dupy" wszedzie gdzie by nie pojechali (chyba ze ich
    nie wpuszcza, to wtedy maja tam raj).

    > W UK nie bylo zamarzniec jak do tej pory (poza jednym wypadkiem
    > smiertelnym kiedy chlopak sie poslizgna na oblodzonym moscie i uderzyl
    > glowa w beton). Minionej nocy w UK bylo od -13 do -18, dwa dni
    > wczesniej ok -7 do -9 dzis zapowiadaja -20.

    Po co bym tak bredzil jesli bym nie mial pojecia o sprawie.
    Pierwszy link z googla (spojrz na date):
    http://www.mirror.co.uk/news/top-stories/2009/12/22/
    snow-second-man-freezes-to-death-115875-21916157/
    "A second man in as many days has frozen to death as the bitter weather
    battering Britain shows no sign of easing."

    Troche bardziej aktualne:

    "Freezing weather brought death and injury as temperatures fell to -20C last night.

    Britain braced itself for the coldest night of the winter as the mercury
    dropped to just two degrees warmer than the North Pole and three degrees
    colder than a freezer.

    It was even colder than Wednesdays lows, when Benson, Oxon, recorded
    -17.7C, Woodford in Cheshire plunged to -17.6C and Yeovilton, Somerset,
    was just -16C."

    Straszne rzeczy, -20C w nocy.
    Swoja droga, tez freezer to chyba taki sobie.

    > Po pierwsze nie tylko "pijacy" zamarzali

    Ano nie. Np. zdaza sie to takze ludziom w gorach, gdy nie zdolaja dojsc
    (ze wzgledu na snieg) na noc do odpowiedniego miejsca.

    > a po drugie alkohol daje
    > poczucie ciepla.
    > Jak bys sie zachowal bedac sam na 20 stpniowym mrozie bez perspektywy
    > cieplego posilku i polsnia? Majac w zasiegu gorzolke?

    Na pewno bym jej wtedy nie konsumowal. To glupota, alkohol powoduje
    szybkie wychlodzenie organizmu w takich warunkach.

    > Ci ludzie chwytali sie brzytwy by przezyc. Wydano miliony w miastach
    > na sylwestrowe bale, ale nie zpewniono bezdomnym schronienia.

    Musialbys ich sila zamknac. Nie ma takiego prawa.
    Akurat tak sie sklada ze znam ten problem troche.

    > A kto pierwsze? Ukraina?

    Nie. Sprawdz sobie.

    > Samochod w zasadzie nie ma nizc do rzeczy, skoro w Polsce wydaje sie
    > co roku badania techniczne... to sa sprawe, a jesli badania sa
    > falszowane, to chyba nie trzeba wiecej pisac!

    Pomysl logicznie nastepnym razem. Myslisz ze 15-letni samochod
    z przebiegiem 500 kkm jest tak samo niezawodny jak roczny z 10 kkm,
    jesli ze oba w momencie badania spelnialy warunki dopuszczenia do ruchu?
    Myslisz ze wieksze szanse na unikniecie wypadku ma kierowca Daewoo Tico
    czy raczej wiekszego samochodu z ABS itd?
    Myslisz ze wieksze szanse przezycia w przypadku kolizji ma pasazer tego
    Tico czy raczej wiekszego samochodu z airbagami itd?
    Dodaj do tego drogi i byc moze dojdziesz do logicznego wniosku, ze
    kierowcy w Polsce wcale nie sa zli.

    > Nie zrozumialem! Mozaesz deczko rozwinac o co chodzi?1

    Chciales warunku braku oplat za konto.
    Masz w UK bezplatne konta z (bezplatnymi) kredytami? Nie?
    W Polsce tez takich nie ma. Jesli nie potrzebujesz kredytu, to sa.

    > 200 funtow miesiecznie? Bez szans minimalna to 5.92 brutto na godzine.

    To po co pisales o Kowalskim i 1000 zl. Znasz kogos, kto zarabia
    miesiecznie 1000 zl?
    --
    Krzysztof Halasa