  • Data: 2021-10-07 15:17:24
    Temat: Re: Kontroler biletów sprawdzi kartę płatniczą
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    spotkałem, w przeciwieństwie do ostatnich zmian w Warszawie przy zakupie biletów
    przez Skycash.

    > Ja doprawdy nie rozumiem sensu paprania się w tych niedorobionych apkach.
    > Albo ci, co w telefonem w wyciągniętej łapie pchają się do autobusu czy tramwaju i
    fotografują QR-kody jakby w Chinach żyli.
    > W każdym pojeździe biletomat na kartę, na przystankach na karty,
    Zdecydowanie nie w każdym. No i jedak mimo wszystko wygodniej jest
    kciukiem pomiziać po ekranie i zrobić zdjęcie QR-kodu, niż, stojąc w
    jadącym tramwaju wachlować kartami. Wiem, bo stosowałem obie metody.
    Jedna uwaga: O ile specjalnie aplikacji do tego bym sobie, nie
    zainstalował, to jeśli ją już mam razem z inteligo, to czemu nie
    skorzystać. Ale rozumiem, że santi nie ma, więc to musi być niewygodne
    :P
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/