  • Data: 2011-04-12 17:31:15
    Temat: Re: Kontynuacja OC w mBanku. Trzeba wypowiadać?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@> szukaj wiadomości tego autora

    >chyba trzeba jednak, dobrze ze sie przyjrzalem mailowi z mbanku bo
    >jest w nim napisane ze nalezy to wypowiedziec:
    >UWAGA!!!
    >DOTYCZY POLIS OC ZAWIERANYCH NA NOWY OKRES UBEZPIECZENIA W
    >TOWARZYSTWIE INNYM NIŻ UBIEGŁOROCZNE POLISY Przypominamy o
    >konieczności wypowiedzenia pisemnie dotychczasowej polisy OC
    >najpóźniej jeden dzień przed zakończeniem okresu ubezpieczenia.
    >W tym celu można skorzystać z formularza dostępnego pod adresem:

    No w sumie nie wysłałem tego wypowiedzenia, wkrótce przekonam się na własnym
    portfelu, czy mam dwa OC.
    Zauważ jednakże, że ten dopisek może dotyczyć tylko sytuacji gdy
    przychodzisz z zewnątrz do mBanku.
    W "liderze bankowości elektronicznej" jak miałeś polisę u nich wcześniej,
    ten wniosek otworzyłby się wypełniony, a nie pusty. Oczywiście!