  • Data: 2009-01-20 22:37:08
    Temat: Re: Krach branzy motoryzacyjnej w Europie
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To niech to wszystko w cholere upada.
    > Niech sie narodzi NOWE.
    > Dlaczego koniecznie chcesz byc krolem Herodem i nie chcesz pozwolic
    > narodzic sie NOWEMU?

    ale ty wiesz w jaki sposób się wykluwa to nowe ?

    1sza wojna światowa, druga wojna, rewolucje
    te hasła nic ci nie przypominają ?

    myslisz że jeśli jutro padnie cały dzisiejszy (momentami bezsensowny)
    konsumpcyjny model to pojutrze będzie już miło i fajnie i pojawi sie twoje
    upragnione nowe ?

    otóż nie, najpierw będzie pare lat totalnego chaosu, gigantyczne bezrobocie,
    olbrzymi wzrost przestępczości to tylko najmniejszy możliwy koszt , całkiem
    możliwe że w takich realiach pojawią się siły które postanowią wykorzystac
    zamieszanie by paroma prostymi hasłami pociągnąć za sobą miliony ,

    a wkurwione, zbankrutowane, nie posiadające niczego masy łatwo jest
    pociągnąć za soba

    jest źle, ale to wcale nie znaczy że nie może być jeszcze gorzej, duuuużo
    gorzej

    ja tam wolę system w którym wkurzam sie na korki, drogi kurs CHF,
    od systemu w którym miałbym przeskakiwać biegiem ulicę żeby mnie nie zdąrzył
    snajper odstrzelić