eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKradzież z konta ? - MultibankRe: Kradzież z konta ? - Multibank
  • Data: 2010-05-18 20:31:34
    Temat: Re: Kradzież z konta ? - Multibank
    Od: Marcin Piekarski <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-05-18 22:05, Krzysztof Halasa pisze:
    > Marcin Piekarski<m...@i...pl> writes:
    >
    >> Sytuacja następująca loguje się dziś na firmowe konto w multi i widzę
    >> że między przelewami przychodzącymi jest: przelew zewnętrzny
    >> wychodzący -50zł
    >> Tytuł operacji ZWROT PODWÓJNEJ PŁATNOŚCI Z 07.05.2010
    >> Rachunek odbiorcy 63 1020 5561 0000 3902 0002 5957
    >> Nazwa odbiorcy BANK POLSKI S.A. PKOBP ODDZIAŁ 56 W WARSZAWIE
    >>
    >> Z uwagi że do mojej firmy wpływa dziennie kilkadziesiąt przelewów
    >> dziennie wszystkie w podobnej kwocie i niektóre podwójnie to nie
    >> jestem w stanie stwierdzić o jaką podwójną płatność chodzi.
    >
    > I wszystkie z tego samego konta w PKOBP? :-)

    W tym dniu nie było żadnego przelewu z numerem konto na które kasa wróciła.


    >> Dzwonie do Multibanku na infolinie i pytam o co chodzi i której
    >> płatności to dotyczy, Pani z infolinii niebyła w stanie określić
    >> dokładnie o co chodzi gdyż u niej w systemie niema żadnych więcej
    >> informacji na temat tego pobrania poza tym który widnieje u mnie na
    >> koncie i zasugerowała bym sprawę wyjaśniał z PKOBP.
    >
    > Ciekawe jak to sobie wyobraza.
    >
    >> Mam do was pytanie czy to normalna procedura ? że dowolny Bank może
    >> pobrać kasę z innego banku nie informując o szczegółach pobrania?
    >
    > Nie, to przeciez Multi zrobil, nie PKOBP.

    Pani z infolinii twierdzi że to PKOBP zabrało....


    >> a multibank niema żadnych informacji które by
    >> wyjaśniły sytuację.
    >
    > To niech zrobi zwrot zwrotu jesli jest tylko tak mądry.
    >
    >> Mogę podzwonić po klientach którzy wpłacili
    >> podwójnie w tym dniu i zapytać czy znają sprawę
    >
    > Bez sensu.
    >
    > Teoretycznie bank moze korygowac swoje bledy (nie jakiegos innego banku,
    > ale z powyzszego nie wynika, ze to nie byl blad Multi). Tyle ze to jego
    > prawo to jedno, a zupelnie inna rzecza jest obowiazek naprawienia szkody
    > klientowi, jesli taka wystapila. Dodatkowo klient jest konsumentem,
    > a bank - profesjonalista.

    wg rozmowy telefonicznej i sądząc po tytule przelewu to PKOBP popełniło
    błąd. A w systemie multi Pani nie miala żadnych info na temat przyczyny
    zwrotu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1