  • Data: 2007-07-25 14:05:23
    Temat: Re: Kredyt Bank - Ekstrakonto VIP - opinie?
    Od: "Leszek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sumi wrote:
    > "Leszek" wrote in message
    > .

    > Gdybyś zrobił sobie limit kredytowy do konta to płacisz co rok 1% od
    > przyznanego limitu
    > ja do obsługi konta stosuję hasła jednorazowe darmowe
    > to tyle

    Czyli nie jednorazowo, ale co rok płaciłbym 50 zł za limit - tego nie
    mam w BPH przy moim koncie, a limitu potrzebuję, bo nie kontroluję
    wydatków z miesiąca na miesiąc (żeby zyć od wypł. do wypł.) i raz jest
    do przodu a raz do tyłu - po to moim zdaniem jest limit (nie jako
    kredyt, ale bufor). Koszt tych 50 zł, to dokładnie tyle ile płacę
    rocznie za karty (dla mnie dla żony) gdy używam ich min po 4 razy w
    miesiącu każdą, a najczęściej tak się zdarza. Nie podobają mi się takie
    opłaty, bo nie wynikają z niczego - bank i tak zarabia na oprocentowaniu
    limitu. Pozostaje 5 zł oszczędności miesięcznie - mało. Piszesz o
    hasłach jednorazowych - przysyłają pocztą kilkadziesiąt - jak np. w
    mBank i nie jest potrzebny płatny token?
    Jeszcze jakieś kwiatki (płaci się jeszcze za ustawienie zlecenia
    stałego - to już wiem)?
    Dzięki za odpowiedź
    Leszek