  • Data: 2002-01-16 12:15:50
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny, gdzie?
    Od: <z...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jestem juz po tym etapie, wiec krotko moge cos napisac. najmniej
    > formalnosci wymaga ge bm, ale maja jedno z najwyzszych oprocentowan.

    Zgadzam sie. Poza tym dosyc liberalnie patrza np. na brak umowy na czas
    nieokreslony - kolega dostal u nich kredyt majac umowe na czas okreslony.

    > mocno badalem jeszcze kredyt bank, ale zdecydowanie przesadzili z
    > iloscia papierkow, choc to moze byc akurat specyfika kredytu na budowe

    Kredyt Bank mi sie podobal, niskie oprocentowanie, poznosilem wszystkie
    papierki ale odmowili bo developer ma w hipotece nieruchomosci kredyt
    zaciagniety na jej budowe a zaswiadczenie ze w momencie podpisania aktu
    notarialnego hipoteka bedzie czysta byla dla KB niewsytarczajaca. Koniec koncow
    biore w PKO BP.

    > domu. w koncu zdecydowalem sie na pko bp :) - warunki troche gorsze od
    > kredyt banku, ale najmniej papierkow chcieli (troche wiecej niz ge,

    Ale PKO BP jezeli sie nie myle ma oplaty za wczesniejsza splate - nie
    przeszkadza Ci to ?

    KZ