  • Data: 2012-09-04 12:18:32
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - gdzie warto zajrzeć, co omijać?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.09.2012 11:22, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2012-09-04, m <m...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W latach 90-tych to przyznałbym Ci rację, a teraz, to jest po prostu
    > śmieszny argument, zwłaszcza w sektorze mikro czy małych przedsiębiorstw.

    Nie twierdzę że telefon przydaje firmie wiarygodności. Twierdzę, że
    takie jest powszechne mniemanie (myślę że powszechniejsze niż Ci się
    zdaje). I ignorowanie tego powszechego mniemania o czymś świadczy.

    Coś jak sp z o.o. vs jednoosobowa DG. Powszechnie panuje przekonanie że
    duża firma to musi być sp z o.o. "lub wyżej". I co z tego że
    jednoosobowa DG może równie dobrze być dużą firmą i że jeżeli chodzi o
    ściągalność - jest to wiarygodniejszy podmiot.

    p. m.