  • Data: 2012-09-04 17:22:16
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - gdzie warto zajrzeć, co omijać?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.09.2012 17:12, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2012-09-04, m <m...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Słaba analogia. W naszym regionie klimatycznym ten strój jest niepraktyczny,
    > więc się w takim nie przychodzi. Simple.

    W lecie praktyczniejszy niż garnitur.

    > A są i zawody, gdzie można, a nawet
    > należy przyjść "na luzie".

    Myślałem że nie muszę zastrzegać że nie mam takich zawodów na myśli.

    > Czy jak zamiast samochodem podjadę dorożką, to też będzie to świadczyło
    > o moim poważniejszym vpodejściu do prowadzenia biznesu?

    Raczej wręcz przeciwnie.

    > Tel. stacjonarny
    > dzisiaj to mniej więcej taki sam przeżytek.

    Obiektywnie - być może (nie wiem, nie mam). Subiektywnie - zrób sondę
    wśród rodziny i znajomych - możesz się zdziwić. Ja się zdziwiłem :).

    > Od tego są rejestry KRD,

    W których nie ma tych danych o których piszę

    > a nie wydumane zasady.

    Zasada "jeżeli ktoś się zachowuje niestandardowo, należy na niego
    uważać" nie jest wydumana.

    p. m.