  • Data: 2009-11-17 17:37:56
    Temat: Re: Kredyt studencki
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > No tu już się trochę zagalopowałeś. Polska mimo wszystko jest jednym z
    > najbogatszych i najbardziej rozwiniętych krajów świata. Nie zapominaj,
    > że na globusie jest ze dwie setki krajów... :-)

    Pisałem raczej o państwach starej UE, bo tam spędziłem trochę czasu.

    Każdy powrót z Holandii (przez zachodnie Niemcy) sprawia, że jakiś
    tydzień czasu zajmuje mi odnalezienie się w Polsce. Niestety tutaj wiele
    rzeczy jest chorych, poczynając od mentalności, przez kulturę, po
    dziurawy budżet państwa, żenującą klasę polityczną i dziurawe drogi.

    Oczywiście to jest telegraficzny skrót, bo to NTG aczkolwiek osobiście
    uważam, że nigdy nie osiągniemy takiego poziomu jak niektóre kraje
    starej UE.

    --
    Mithos