  • Data: 2004-02-10 23:31:09
    Temat: Re: Kredyt w CHF czy przewalutować
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam kredyt hipoteczny w CHF i obawiam się tendencji na rynku walut. Proszę
    > radę czy ów kredyt przewalutować, kiedy to zrobić, na jaką walutę...

    niestety CHF podaza za Euro
    Nie wiem czy pamietacie jak specjalisci przy kursie euro 4,4 mowili zeby nie
    robic gwaltownych ruchow bo to moze byc chwilowe itp.
    Cikawe co mowia dzisiaj ludziom, ktorzy nie przewalutowali kredytow? Dalej
    czekac?
    Ja mam wprawdzie kredyt w Euro, ale stosunkowo niewielka kwote (ok. 1500
    euro), ale tez mnie denerwuje splata 190 zł zamiast 160!!

    Ja bym dzisiaj przewalutowal kredyt i to jak najszybciej. Pamietajcie, ze
    czekaja nas wybory, problemy budzetowe itd.
    I kurs euro = 6zl nie jest nierealny

    JerzyR