    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KredytBank wyludzil ode mnie kase?
    Date: 18 Jan 2002 13:42:45 +0100

    > przykro mi to stwierdzic, ale niestety nie potrafie znalezc lagodniejszego
    okreslenia dla tego co
    > przez 5 lat widzialem.... nie jest to niestety pocieszajace

    Sorry, ale jeszcze przedluze ten watek.

    Nie da sie ukryc, ze wielu (pewnie wiekszosc) regulaminow nie czyta i pewnie
    przeoczylo, ze zapewne jest tam napisane cos w style, ze "Zmiany do umowy bank
    przesyla poczta". W sumie jest tak w wielu bankach. Czy to dobrze czy zle, to
    inna dyskusja. Ale tak jest, i nie ma sie co zzymac, ze nie poinformowali, ze
    okradli itp. Poinformowali chyba z miesiac przed czasem i trudno tu sie
    tlumaczyc, ze sie nie czyta. Po to wysylaja te wyciagi i informacje, zeby ktos
    to przejrzal. Z kazda taka zmiana maja dzwonic do domow?

    Klienci tez rozni sie trafiaja. W koncu wiele jest osob, ktore nawet jak nie
    maja racji, beda sie awanturowaly do upadlego, ublizaly itd. To tak a'propos
    przedmowcy. Tylko prosze, nie znizaj sie do poziomu niektorych tutaj. Zawsze
    mozna powiedziec, ze klienci "byli nieuprzejmi" :).

    A tak z innej beczki: KB nie ma na PBB dobrej prasy (nie wiem czemu, bo ja
    osobiscie go chwale) i mozna sie bylo spodziewac, ze dyskusja sie przerodzi w
    koncert narzekan i najezdzan. Ale zeby zaraz osobiste klotnie? To moze na priva?