eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytBank wyludzil ode mnie kase?Re: KredytBank wyludzil ode mnie kase?
  • Data: 2002-01-18 15:02:57
    Temat: Re: KredytBank wyludzil ode mnie kase?
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wprawdzie bylo EOT, ale pozwolcie, ze skomentuje swoj post i wasze
    wypowiedzi.

    1) w czercu pojawilo sie 3 zl za ubezp. i nie bylo zadnego wyjasnienia w
    wyciagu, pod wyciagiem na osobnym druku w kopercie itp.
    2) w sierpniu pod wyviagiem pojawila sie informacja o co chodzi (moze w moim
    oddziale zawalili? tzn I Oddz. Krakow)
    3) nie zareeagowalem od razu bo oddz. jest czynny do 18:00, a pracuje do
    17:30 i musze tam jechac 1 godz. po miescie -- teoretycznie musialbym wyjsc
    z pracy 1 godz. przed czasem, a w praktyce nie ma takiej mozliwosci i
    musialbym wziac dzien urlopu, zeby zalatwic taka soprawe !!! Pewnie
    zapytacie, czema mam ROR w KB i w oddziale tak dalego od m.pracy - otoz
    wzialem w KB kredyt na mieszkanie i zostalem "zmuszony" zalozyc tam ROR
    (wczesniej nie bylo o tym mowy, bo moj doradca kredytowy sie dopiero ...
    uczyl ..., a ja nie chcialem w innym banku znowu zmarnowac 4-ch miesiecy
    staran o kredyt)
    4) wyjechalem na szkolenie poza K-ow na miesiac ... wrocilem i zrezygnowalem
    z ubezpieczenia w pazdzierniku.

    A teraz moj komentarz.
    REGULAMIN -- musze go dokladnie doczytac; na pewno w trakcie korzystania z
    uslug Banku moga sie zmieniac warunki dot. oprocentowania itp., zmiany
    prowizji itp. .... ale obciazanie dodatkowymi oplatami i dodatkowymi
    uslugami? jezeli tak, to powinno sie to odbywac inna droga - np. odeslac
    formularz zamowienia listem POLECONYM. Po drugie taka informacja powinna do
    mnie dojsc listem poleconym! Jak mi udowodnia, ze mnie poinformowali, skoro
    wyslali do mnie to info zwyklym listem?

    Zdrowy rozsadek -- wydaje mi sie, ze bankowi powinno zalezec o zadowoleniu
    klienta. Jestem ciekaw kto podjal decyzje o takim dzialaniu wobec klientow i
    kto zawalil ... poinformowanie klientow o tym fakcie (przynajmniej w moim
    oddziale).
    Jezeli chodzi o zdrowy rozsadek ... banki, firmy telco i inni powinni
    taksformulowac swoje regulaminy, aby nie draznic klientow i aby nie stwarzac
    mechanizmow latwego "atakowania" klientow w sposob ewidentnie niekorzysny
    dla klientow. Co miesiac otrzymuje wyciagi z banku, reachunki za telefon,
    inne media, itp. itd. i za kazdym razem musze czytac drobny druczek w ktorym
    moze sie znalezc cos istotnego. W 99% przypadkow trace czas! Jakze o wiele
    przejrzystsze byloby informowanie klientow o istotnych zmianach w
    regulaminach na osobnych drukach, a najlepiej w liscie poleconym! Wowczas
    musialbym przeczytac kilka pism rocznie, a wyciagi wyrzucalbym do kosza bo i
    tak saldo sprawdzam na biezaco w bankomacie lub home-cashem..

    Wszystkim dziekuje za swoje opinie. Niestety wynika z nich jedna zasada --
    trzeba czytac kazdy drobny druczek, niczego nie mozna pominac ... bo juz za
    miesiac moze sie okazac, ze ubezpiecza moj ROR ubezpieczeniem za Vise El. w
    sysokosci np. 50 zl miesiecznie. Czy to chodzilo KB zeby stracic zaufanie
    swoich klientow?

    Pozdrawiam
    ----------------------------------------------
    Grzegorz
    g...@y...co.uk
    g...@p...onet.pl

    chat: GG 59513

    Użytkownik "Roski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a298t4$1sqv$1@news2.ipartners.pl...
    > > Nie da sie ukryc, ze wielu (pewnie wiekszosc) regulaminow nie czyta i
    pewnie
    > > przeoczylo, ze zapewne jest tam napisane cos w style, ze "Zmiany do
    umowy bank
    > > przesyla poczta". W sumie jest tak w wielu bankach. Czy to dobrze czy
    zle, to
    > > inna dyskusja. Ale tak jest, i nie ma sie co zzymac, ze nie
    poinformowali, ze
    > > okradli itp. Poinformowali chyba z miesiac przed czasem i trudno tu sie
    > > tlumaczyc, ze sie nie czyta. Po to wysylaja te wyciagi i informacje,
    zeby ktos
    > > to przejrzal. Z kazda taka zmiana maja dzwonic do domow?
    >
    > Racja :)
    >
    > > Klienci tez rozni sie trafiaja. W koncu wiele jest osob, ktore nawet jak
    nie
    > > maja racji, beda sie awanturowaly do upadlego, ublizaly itd. To tak
    a'propos
    > > przedmowcy. Tylko prosze, nie znizaj sie do poziomu niektorych tutaj.
    Zawsze
    > > mozna powiedziec, ze klienci "byli nieuprzejmi" :).
    >
    > moze masz i racje, ale "nieuprzejmi" to naprawde za malo do tego co
    zdazalo mi sie widywac i sluchac
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1