eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytBank wyludzil ode mnie kase?Re: KredytBank wyludzil ode mnie kase?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for
    -mail
    From: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KredytBank wyludzil ode mnie kase?
    Date: Fri, 18 Jan 2002 15:36:07 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 98
    Sender: g...@p...onet.pl@w3cache.spss.pl
    Message-ID: <a29c1b$3tl$2@news.onet.pl>
    References: <a28kop$n73$1@news.onet.pl> <a28msi$1f09$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: w3cache.spss.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1011364715 4021 212.180.128.74 (18 Jan 2002 14:38:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Jan 2002 14:38:35 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:156100
    [ ukryj nagłówki ]

    no cóż ...
    przegladnalem drobny druczek pod wyciagiem (czerwiec) i nic nie znalazłem o
    ubezpieczeniu karty -- dopiero w sierpniu (2 miesiace pozniej) pojawila sie
    informacja o ubezpieczeniu, nie zdazylem zareagowac od razu ... bo
    rezygnacje trzeba zlozyc osobiscie w Banku, a zeby to zrobic musialbym
    zwolnic sie z pracy na pare godzin co nie jest takie latwe .... lub wziac
    caly dzien wolny -- potem wyjechalem w "delegacje" na miesiac i w
    pazdzierniku zrezygnowalem ...

    teraz po prostu czuje sie oszukany, bo tak wiele mowi sie o konurencji w
    sektorze bankowosci detalicznej, budowaniu zadowolenia i lojalnosci klienta
    itp. (zwlaszcza, ze jestem chyba wartosciowym klientem i intensywnie
    korzystam z uslug banku).

    to tyle

    nie wydaje sie Wam, ze takie dzialanie nie jest po prostu "fair"?

    a jak mi udowodnia, ze poinformowali mnie o tej usludze, skoro wysylaja
    takie informacje zwykla poczta, a nie poleconym?


    --
    ----------------------------------------------
    Pozdrawiam,
    Grzesiek
    g...@y...co.uk
    g...@p...onet.pl

    chat: GG 59513

    Użytkownik "Roski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a28msi$1f09$1@news2.ipartners.pl...
    > Użytkownik "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:a28kop$n73$1@news.onet.pl...
    > > Witam -- sprawa jest dla mnie bulwersujaca.
    > > Mam konto osobiste w KredytBanku od dwoch lat ... mam tez karte Visa
    > > Electron.
    > > Miesieczna prowizja za prowadzenie wynosi 2,90 zl.
    > > Stala sie rzecz dziwna: od czerwca 2001 roku zaczeli obciazac mnie
    > > dodatkowymi 3 zl miesiecznie ... zadzwonilem do nich i powiedzieli mi,
    ze
    > to
    > > ubezpieczenie karty Visa Electron! Po dodatkowych pytaniach przyznali,
    ze
    > > jest to ubezpieczenie dobrowolne. Ja im mowie, ze nie zamawilalem
    zadnego
    > > ubezpieczenia karty, a skoro zaczeli ode mnie pobierac tak wysoka opate,
    > to
    > > niech mi pokaza jakies zamowienie z moim podpisem. W sumie przez pare
    > > miesiecy (za nim sie zorientowalem o co chodzi) miesieczny koszt mojego
    > > konta w KredytBAnku wynosil 2,90 + 3,00 = 5,90 zl ... czyli rozboj w
    bialy
    > > dzien! zwlaszcza, ze KredytBank jest nieco cofniety wobec innych (brak
    > > dostepu przezinternet, home-cash za 100 zl miesiecznie .....).
    > > Zlozylem wniosek w ktorym napisalem, zeby nie obciazali mnie z tytulu
    > > ubezpieczania karty Visa Electron zaraz jak sie zorientowalem o co
    chodzi
    > > ... a teraz pracuje nad pismem w ktorym chce zazadac zwrotu pieniedzy --
    > dla
    > > mnie jest to po prostu wyludzenie ...
    > >
    > > Jestem bardzo ciekaw, czy znajdzie sie jeszcze ktos z podobnymi
    > > doswiadczeniami? Cyz kogos tez tak potraktowal KredytBAnk?
    > > Napiscie jakie macie doswiedczenia.
    > >
    > > Czy ktos sie orientuje jaki jest tryb zamawiania tego typu platnosciami?
    > > Wydaje mi sie, ze taka usluge powinienem byl ZAMOWIC po wczesniejszym
    > > zapoznaniu sie z jej warunkami,a dopiero po tym fakcie placil bym za nia
    > ...
    > > praktycznie placilem za usluge, ktorej nie zamowilem i o ktorej
    istnieniu
    > > nic nie wiedzialem.
    >
    >
    > na moj gust to nie czytasz dokladnie tego co do Ciebie wysylaja, a to juz
    > Twoj problem a nie banku.
    > wiem o czym mowisz bo zwrocilem na to uwage zaraz po pierwszym pobraniu.
    Tak
    > sie sklada, ze w okolicach czerwca KB wysylal do swoich klientow info o
    > wprowadzeniu ubezpieczenia. Tresc byla jasna: ubezpieczenie bedzie jezeli
    > nie zglosisz, ze nie chcesz. Miales na to czas a jesli nie zareagowales to
    > dla nich byla milczaca zgoda na ubezpieczenie. Ja rowniez nie przeczytalem
    > tego dokladnie i sie zdziwilem jak zobaczylem na wyciagu pobranie 3 zl
    chyba
    > w lipcu. MOja reakcja byla natychmiastowa: poszedlem do oddzialu wyjasnic
    > sprawe. Dowiedzialem sie o co chodzi i zrezygnowalem z ubezpieczenia.
    > Uwazam, ze sam jestes sobie winien, ze nie pilnujesz swego interesu. Nie
    > sadze bys cos wskural z tymi pismami bo to Ty nie dopilnowales sprawy.
    Wiec
    > prosze nie podniecaj sie tak jesli nie masz racji.
    > Najbardziej wkurzaja mnie tacy co nie czytaja tego co sie im daje, a
    pozniej
    > maja pretensje do calego swiata.
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1