    From: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KredytBank wyludzil ode mnie kase?
    Date: Fri, 18 Jan 2002 16:02:57 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@w3cache.spss.pl

    Wprawdzie bylo EOT, ale pozwolcie, ze skomentuje swoj post i wasze
    wypowiedzi.

    1) w czercu pojawilo sie 3 zl za ubezp. i nie bylo zadnego wyjasnienia w
    wyciagu, pod wyciagiem na osobnym druku w kopercie itp.
    2) w sierpniu pod wyviagiem pojawila sie informacja o co chodzi (moze w moim
    oddziale zawalili? tzn I Oddz. Krakow)
    3) nie zareeagowalem od razu bo oddz. jest czynny do 18:00, a pracuje do
    17:30 i musze tam jechac 1 godz. po miescie -- teoretycznie musialbym wyjsc
    z pracy 1 godz. przed czasem, a w praktyce nie ma takiej mozliwosci i
    musialbym wziac dzien urlopu, zeby zalatwic taka soprawe !!! Pewnie
    zapytacie, czema mam ROR w KB i w oddziale tak dalego od m.pracy - otoz
    wzialem w KB kredyt na mieszkanie i zostalem "zmuszony" zalozyc tam ROR
    (wczesniej nie bylo o tym mowy, bo moj doradca kredytowy sie dopiero ...
    uczyl ..., a ja nie chcialem w innym banku znowu zmarnowac 4-ch miesiecy
    staran o kredyt)
    4) wyjechalem na szkolenie poza K-ow na miesiac ... wrocilem i zrezygnowalem
    z ubezpieczenia w pazdzierniku.

    A teraz moj komentarz.
    REGULAMIN -- musze go dokladnie doczytac; na pewno w trakcie korzystania z
    uslug Banku moga sie zmieniac warunki dot. oprocentowania itp., zmiany
    prowizji itp. .... ale obciazanie dodatkowymi oplatami i dodatkowymi
    uslugami? jezeli tak, to powinno sie to odbywac inna droga - np. odeslac
    formularz zamowienia listem POLECONYM. Po drugie taka informacja powinna do
    mnie dojsc listem poleconym! Jak mi udowodnia, ze mnie poinformowali, skoro
    wyslali do mnie to info zwyklym listem?

    Zdrowy rozsadek -- wydaje mi sie, ze bankowi powinno zalezec o zadowoleniu
    klienta. Jestem ciekaw kto podjal decyzje o takim dzialaniu wobec klientow i
    kto zawalil ... poinformowanie klientow o tym fakcie (przynajmniej w moim
    oddziale).
    Jezeli chodzi o zdrowy rozsadek ... banki, firmy telco i inni powinni
    taksformulowac swoje regulaminy, aby nie draznic klientow i aby nie stwarzac
    mechanizmow latwego "atakowania" klientow w sposob ewidentnie niekorzysny
    dla klientow. Co miesiac otrzymuje wyciagi z banku, reachunki za telefon,
    inne media, itp. itd. i za kazdym razem musze czytac drobny druczek w ktorym
    moze sie znalezc cos istotnego. W 99% przypadkow trace czas! Jakze o wiele
    przejrzystsze byloby informowanie klientow o istotnych zmianach w
    regulaminach na osobnych drukach, a najlepiej w liscie poleconym! Wowczas
    musialbym przeczytac kilka pism rocznie, a wyciagi wyrzucalbym do kosza bo i
    tak saldo sprawdzam na biezaco w bankomacie lub home-cashem..

    Wszystkim dziekuje za swoje opinie. Niestety wynika z nich jedna zasada --
    trzeba czytac kazdy drobny druczek, niczego nie mozna pominac ... bo juz za
    miesiac moze sie okazac, ze ubezpiecza moj ROR ubezpieczeniem za Vise El. w
    sysokosci np. 50 zl miesiecznie. Czy to chodzilo KB zeby stracic zaufanie
    swoich klientow?

    Grzegorz
    g...@y...co.uk
    g...@p...onet.pl

    chat: GG 59513

    Użytkownik "Roski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Racja :)

    Zawsze

    > moze masz i racje, ale "nieuprzejmi" to naprawde za malo do tego co
    zdazalo mi sie widywac i sluchac