eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzieRe: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
  • Data: 2017-03-13 19:53:14
    Temat: Re: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-03-13 o 17:38, J.F. pisze:
    >> -nieznany sprawca próbował, bez powodzenia, trzykrotnie zmienić
    >> hasło w
    >> bankowości internetowej. Dostęp do serwisu transakcyjnego został
    >> zablokowany.

    >Tego nie rozumiem. Nie "zalogować się", tylko "zmienić hasło". No to
    >znał to hasło czy nie?

    Widac nie znal.
    Byc moze ... przejal otwarta sesje ?

    Albo znow sie pismaki pomylily, i probowal zalogowac.

    Po czym ... ustalil nowe haslo internetowe, korzystajac z infolinii -
    tam jest inne haslo.

    Ciekawe - znal je, czy odczytal ze strony internetowej.
    A moze wrecz tam ustawil ?

    2012 ... to mogl byc jeszcze stary interfejs.

    Jest jeszcze jedna mozliwosc - co rusz mi dzwonia z mbanku "nazywam
    sie Kowalska, dzwonie z mbank, moja tozsamosc moze pan potwierdzic na
    (infolinii chyba), chcialam przedstawic nowa swietna oferte, ale musze
    zweryfikowac tozsamosc".


    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1