    From: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kto oprócz Getin daje kredyt pod własną hipoteke
    Date: 18 Jan 2008 21:16:34 +0100

    > Krzysiek.B <k...@p...onet.pl> popełnił(a):

    > Kurcze, pierwszy bank z brzegu. PKO BP. Cyt. z www -
    > http://www.tinyurl.pl/?qPcXdvSg
    > "Zabezpieczeniem kredytu jest __hipoteka na finansowanej lub innej
    > nieruchomości__. Jest to zabezpieczenie docelowe, jednak do czasu uzyskania
    > prawomocnego wpisu hipoteki zabezpieczeniem kredytu może być: weksel,
    > poręczenie, inne formy zabezpieczenia akceptowane przez Bank.
    >
    > Idąc dalej - ściągam wniosek o kredyt, a tam stoi w pkt 7 jeden z podpunktów
    > "Zabezpieczenie na innej nieruchomości wnioskodawcy" itd.

    A ty dalej nierozumiesz
    -
    -Kolega 666 napisał

    Rozumiem, o czym piszesz.
    O ile praktycznie kazdy bank przyjmuje PRZEJSCIOWE zabezpieczenie na innej
    nieruchomości - do czasu ustanowienia KW

    Autor: " 666" <j...@w...eu>

    Dzięki 666 chociarz jeden,który kuma o co chodzi.
    Mieszkanie,które chce kupić niema księgi wieczystej i długo mieć
    niebędzie więc żaden bank
    się na nim niezabezpieczy.
    A oprócz banków,które wymienił kolega 666 ,niechcą dawać kredytu hipotecznego
    pod moje mieszkanie. Czy to jest jasne ?

    pozdrufka.Krzysiek.B