eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKtóry bank przy kartach chipowych nie da okraść klienta? › Re: Który bank przy kartach chipowych nie da okraść klienta?
  • Data: 2009-03-27 10:19:56
    Temat: Re: Który bank przy kartach chipowych nie da okraść klienta?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bzdreg <b...@n...com> writes:

    > Aż się zdumiałem, że to _TY_ takie androny pleciesz... (coś mi się
    > wydaje, że znamy się jeszcze z Fido z pocz. lat '90)

    Trudno powiedziec, jak sie ma do czynienia z anonimem.

    > Dowodzenie byłoby przedmiotowe, gdyby cytowany zapis w umowie udało się
    > unieważnić "z mocy prawa". Wtedy bank musiałby udowodnić, że to _TEN_
    > klient dokonał transakcji.

    Dlaczego uniewaznic? Bank dostaje obciazenie, ma traktowac to inaczej
    niz transakcje wykonana przez swojego klienta? Bez zartow, przeciez to
    normalna rzecz.

    Natomiast nieco inaczej zaczyna to wygladac w przypadku watpliwosci.
    Sa normalne sposoby rozwiazywania roznicy zdan na styku bank-klient
    (albo ogolnie miedzy dwoma osobami). Kwestia latwosci przeprowadzenia
    dowodu oraz (w tym przypadku) tego, kto potrzebuje to zrobic.
    --
    Krzysztof Halasa