  • Data: 2012-06-27 12:01:49
    Temat: Re: Ktory pakiet lepszy?
    Od: SQLwiel <_...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-27 10:59, neoniusz pisze:
    > Dzis ja porobie za grupowego lenia. Mam dylemat czy zaplacic za bilety
    > mBankowa karta MC World czy Platynka. Ciagnie mnie raczej bardziej w
    > strone MC World, bo ubezpieczeniem beda objete 2 osoby (jade z "druga
    > polowka"), ale z tego co teraz czytam to w platynie tez sa objeci
    > towarzysze... no i troche punktow wpadnie, bo bilety ponad 10k beda
    > kosztowac. Z tego co widze to zakres jest bardzo podobny, podobnie jak i
    > sumy ubezpieczen. Ktos analizowal taki problem juz?

    Odpowiem Ci (bardzo) mało merytorycznie.
    Długoletnie doświadczenia dowodzą, że wszystko, co kojarzy się z
    "ubezpieczeniem", to czysty przekręt. Statystyka działa na korzyść TU
    (inaczej by tego nie sprzedawali). Olej więc "ubezpieczenia" i wybierz
    wariant wtedy najtańszy.

    Podobna prawidłowość, od której nie znam wyjątku: Jeśli ktoś
    *PRZYCHODZI* do Ciebie (także: mejluje) z ofertą, to chce Cię wydymać.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.