  • Data: 2022-09-07 11:27:01
    Temat: Re: Kursy w kantorach bankowych.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 6 września 2022 o 22:29:53 UTC+2 Wojciech Bancer napisał(a):
    > On 2022-09-06, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    > Jakby to było częściej/cyklicznie, to dostałbyś lepsze warunki
    > z automatu.

    Ja bym tego nie był taki pewien, to jest jednak bank.
    Jak klient łyka nasze warunki to po co mu przypominać, że może być lepiej?

    Tak samo rozmawiam z "doradcami" citka.
    "Mamy dobre warunki pożyczki" (faktycznie niezłe, bez prowizji i opłat i tylko 18%) -
    ja na to "Chętnie, ale jeszcze chciałbym te vouchery 500zł do aledrogo/biedronka.
    Może nie ma promocji, ale wiem, że potraficie załatwić, i wtedy wezmę 50k". "To ja
    sprawdzę i oddzwonię.
    No i co? Zwykle oddzwaniają ;>