  • Data: 2022-09-07 13:22:50
    Temat: Re: Kursy w kantorach bankowych.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kursy nie są różne.
    > To nie czasy "Żądła", to kantory internetowe (w "stacjonarnych" nie dostaniesz
    > spreadu mniejszego niż 10gr, i to też przy dużej kwocie - no chyba że są takie
    > "kantory stacjonarne z kursami internetowymi" - jeden na wielkie miasto się trafi,
    > póki mafia nie zrobi z nim porządku - ale ja bym gotówki nie ryzykował,
    > za dużo historii o cinkciarzach ;)
    >
    > Kurs średni jest taki sam.
    > I jak w jednym będzie 4,99/5,01, bo ma spread 2gr,
    > to w drugim, który ma spread 6gr, NIE będzie 4,95/5,01 tylko 4,97/5,03.

    No ale operowanie w tym wypadku pojęciem spreadu
    do opisania zysku na transakcji jest bez sensu.
    Jeśli za niskim kursem stoi w domyśle niski spraed,
    to i tak minimalizujac zakup szukam niskiego kursu.
    Jak znajdę niższy kurs, to po prostu zarabiam na tej różnicy
    a nie jakąś dodatkową stówkę ze spraedu na stówkę dla bolusia.