  • Data: 2022-09-07 13:08:57
    Temat: Re: Kursy w kantorach bankowych.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 7 września 2022 o 12:11:27 UTC+2 cef napisał(a):

    > No i nadal nie wiem kiedy ten zysk na spreadzie się realizuje.
    > Załóżmy, że kupiłeś po 5,01 czyli zapłaciłeś 50100.
    > Gdyby był kantor ze spraedem większym typu K/S 4,95/5,01 to miałbyś duży
    > spraed a zapłaciłbyś tyle samo. I gdzie ta stówka dla bolusia?

    Kursy nie są różne.
    To nie czasy "Żądła", to kantory internetowe (w "stacjonarnych" nie dostaniesz
    spreadu mniejszego niż 10gr, i to też przy dużej kwocie - no chyba że są takie
    "kantory stacjonarne z kursami internetowymi" - jeden na wielkie miasto się trafi,
    póki mafia nie zrobi z nim porządku - ale ja bym gotówki nie ryzykował,
    za dużo historii o cinkciarzach ;)

    Kurs średni jest taki sam.
    I jak w jednym będzie 4,99/5,01, bo ma spread 2gr,
    to w drugim, który ma spread 6gr, NIE będzie 4,95/5,01 tylko 4,97/5,03.