  • Data: 2022-09-23 22:48:23
    Temat: Re: Kursy w kantorach bankowych.
    Od: Marek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-09-23 o 16:14, Szymon pisze:

    > Jeśli wymienisz 100$ to OK, ale jeśli obrót idzie w miliony... Udawanie,
    > że "zapomniałeś", nie wiedziałeś, nie domyśliłeś się... dla mnie mocno
    > wątpliwe.

    W takim razie udam że nie wiem i daję zysk z walut do PIT-8C z rynku
    regulowanego . Zsumuję z przychodami i kosztami uzyskania raportowanymi
    przez biura maklerskie. A co! Jak się rpzyczepią , okażę skruchę i
    skoryguję zeznanie:)) 19% !Bo dla ekonomisty ryzyko z walut ,
    instrumentów pochodnych czy akcji i kontraktów jest jednakowe. Dlatego
    na chłopski rozum i prawnie powinno być traktowane jako dochody
    kapitałowe i opodatkowane 19% a nie jakieś esy floresy dodawać dochody z
    kantoru internetowego do dochodów z pracy etatowej i płacić 32% bo tak
    se ktoś wymyślił . O mój drogi Belko, 19% to jest to ! Do miliona zł
    dochodu!