  • Data: 2003-06-28 16:52:05
    Temat: Re: LUKAS BANK S.A.
    Od: "Grochu" <g...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    `> >> No to powiedz mi JAKIM CUDEM po przelaniu 3k do mbanku wypłaciłam

    > Tak.

    a kiedy było to "następnie"?
    Bo karta jest blokowana do 12tej lub do północy (nie jestem do końca pewien
    tych godzin ale jakoś tak to było - w każdym razie są dwa terminy dziennie)

    Więc jeśli zrobiłaś przelew o 10tej i poszłaś do bankomatu po np. 3
    godzinach, to możliwe że było już odblokowane.

    Pozdro