  • Data: 2006-01-25 14:18:27
    Temat: Re: [LUKAS] Prace konserwacyjne bankomatów
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >mBank zawiadamia, mam też tam konto więc wiem :)

    To znaczy że faktycznie Lukas daje ciała, w porównaniu z mbankiem.

    >A co to znaczy, że dla Lukasa bankomaty Euronetu są obce ?, a bankomty BZWBK
    >to są Lukasa ? - też są obce.
    Ale w BZWBK wypłaty dla Lukasa są zawsze bezpłatne a w euronecie niezawsze.

    >Przecież Lukas nie ma swoich bankomatów, ale to nie zwalnia przeciez ich od
    >informaowania na stronie głównej o awariach.

    Ale idąc dalej tym tropem, to każdy bank powinien informować o awariach i
    serwisach wszystkich możliwych sieci bankomatów. I to zawsze na głównej
    stronie. Muszę przyznać, że dla mnie to rybka, bo głównej strony Lukasa nie
    wudziałem od miesięcy. Strony transakcyjne jakoś mi wystarczają.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl